Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò e sfide tecniche di l'estrusore a doppia vite?

L'estrusore à doppia vite hè divisu in un tipu d'ingaghjamentu è un tipu non impegnante secondu e pusizioni relative di e duie viti.U tippu di maglia hè divisu in un tipu di maglia parziale è un tipu di maglia cumpleta secondu u gradu di maglia.L'estrusore à doppia vite hè divisu in dui tipi: a stessa direzzione di rotazione di a vite è a vite di rotazione inversa secondu a direzzione di rotazione di a vite.

Sottu, Xiaobian vi darà una breve introduzione nantu à i prublemi tecnichi di extruders twin-screw.

1. Aumentà a vitezza di a vite, chì hè favurevule à a furmazione di bolle, a crescita è a rupture, chì hè benefica per riduce a lunghezza di riempimentu di u materiale in u groove di a vite, rinfurzà l'effettu di rinnuvamentu di a superficia di trasferimentu di massa di materiale, è migliurà l'efficienza di devolatilization. ;in ogni modu, a velocità eccessivamente alta rende u materiale U tempu di residenza in a rùbbrica di devolatilizazione hè drasticamente ridutta, è l'efficienza di devolatilizazione hè piuttostu diminuita.

2. A vitezza di a vite principale, a quantità di l'alimentu è a temperatura di u barile sò i principali fatturi chì influenzanu u prucessu di devolatilization in l'extruder twin-screw.Questi fattori ponu influenzà a temperatura di u materiale, a pienezza di u groove, u tempu di residenza è a longa durata effettiva, affettendu cusì a devolatilizazione in parechje manere.Per un prucessu specificu, ci hè un puntu di travagliu ottimali, è in u casu di funziunamentu stabile, a più alta efficienza di devolatilizazione pò esse ottenuta.

3, una riduzzione adatta di l'alimentazione pò riduce a rata di riempimentu di a seccione di scarico, per chì l'efficienza di devolatilizazione hè migliurata;ma troppu bassu vulume alimentazione ùn solu riduce a quantità di estrusioni è fluttuazioni, ma dinù perchè u tassu di riempimentu hè troppu bassu, micca abbastanza à furmà una fusione A piscina reduces l 'efficienza di spuma è devolatilization, accussì la quantità di alimentazione deve esse moderatu.

4. Aumentà u tempu di residenza di u materiale in a seccione di devolatilizazione è aumentendu a durata di a seccione di devolatilizazione pò migliurà l'efficienza di devolatilization.Per questu mutivu, hè cunsideratu di aumentà a lunghezza di a seccione di scarico è aduttà l'exhaust multi-stadi in u disignu di a struttura di viti.


Tempu di post: 16-May-2019